Welcome Guest Search | Active Topics | Members | Log In

DH mod Options · View
acme
Posted: Monday, October 10, 2016 10:56:44 AM
 Lieutenant Colonel

One Year Membership MedalTwo Year Membership Medal

Joined: 11/25/2008
Posts: 657
Location: Budapest
Remake mod-ját moddolni félnetek nem kell jó lesz!

Mivel nem történt semmi az elmúlt hónapban, gondoltam fölteszek egy pár dolgot, amit szerintem javitani kéne
Főbb gondok:
- mot sebessége
- túl sok egyég
- szárazföldi és hadászati légierő kicsit használhatatlan, nem éri meg
- repülők nem nagyon sérülnek AA-tól
- mozgás közbeni Reorgot visszaállitani a régire
- erőd eddig nem igazán sérül
-techonogiai külnöbség nem nagyon látszik, főleg air és tanknál.
-smearing campaign sokkal drágább legyen, vagy tiltani házszabályban
-tul sok mikro és allied overpower a MIL-INF-MOT kereszt upgradek miatt
- kicsit bátoritani az eltérő brigád buildeket, mert jelenleg csak MArm és AC a favorit.
- csomó apróság



misc.txt

# IC to Supplies ratio
4.0
legyen 3.0,hosszabb távon kevesebb egység, de aki sokat veszit az kicsit könnyebben ujrapótol
# IC to Money Ratio
0.2#0.25
legyen megint 0.25, kicsit kevés volt a pénz ha már mindneki háboruban volt
# Monthly Nationalism reduction
0.1250
legyen 0.05, partizánok % csak lassabban csökken
# If Blue Prints can be sold to non-allied countries. 0 = No, 1 = Yes (player could offer BP), 2 = Yes (player could offer and ask for BPs) 0 #0
1 #0
legyen 0, igy nem szövi országnak nem lehet adni
# Spy information accuracy modifier. Values = [-10 - 10]; 10 = Full info
0
legyen -5, kicsit tulzás volt a pontosság
# Land XP gain Factor
0.3 # 1.0 # was 3.0
legyen megint 1, mert most szinte semmit sem szereznek
# Leader XP gain Factor
0.7 # 1.0 # 1.3
legyen megint 1
# Daily attrition for Air units out of supply - Str. loss per day.
0.0 # 0.0
legyen 0.01
# Lowest unit str. for attrition losses. Units with strength equal or lower then THIS will stop receiving attrition damage. Values above 0.0 prevent unit destruction by attrition. [0.5 = 0.5 STR, 100.0 = 100.0 STR etc.]
0.5 # 0.0
legyen megint 0
# Combat Modifier: Multiple Combat Mod
-0.37
legyen 40, ez a flanking bonus
# Combat Modifier: Offensive Combined Arms Bonus
0.0
legyen 10?
# Combat Modifier: Defensive Combined Arms Bonus
0.0
legyen 10?
# Combat Modifier: Envelopment Mod (for each attack direction above one)
-0.05
legyen 10
# Combat Modifier: Encircled Mod (for completely surrounded units)
0.25 # Based on Liddle Hart theories, surrounded units fight even harder for their life
legyen 0, mert most bonuszt kap aki be van keritve. Liddel Hart gondolatát rosszul implementálták.
# Combat Modifier: Total Air Overstacking Mod for each division above two.
-0.02
legyen -0.03, túl sok gép kevésbé éri meg, igy a minőség élvez előnyt
# Combat Modifier: Total Naval Overstacking Mod for each non-transport division above two.
-0.01
maradjon? itt is gondolkodom hogy picit növeljük

# Effect of experience on combat
0.2
legyen 0.5, ami a default volt mindig is
# Land vs. Land - Str dmg limit - stop receiving STR damage once this STR limit is reached (prevent unit killing in land combat) and lose all remaining ORG instead. Ignored for Rebels
# Set above 0.1 to activate (units with STR less then 0.1 will be killed regardless of this setting)
0.5 #0.0
legyen 0 megint, igy land combatban meg tud semmitsülni egység
# Air vs. Land - Org dmg - Increasing this will increase ORG damage land unit takes from air units [multiplier]
0.15 # 0.25
legyen megint 0.25, hogy legyen taktikai légierönek értelme
# Air vs. Land - Str dmg - Increasing this will increase STR damage land unit takes from air units [multiplier]
0.08 #0.20 # 0.25
legyen megint 0.25

# Air vs. Subs - Extra STR damage multiplier to subs in combat vs. air units. 1 = no extra damage [multiplier]
3.0
legyen 5, mert jelenleg még NAV se ér sokat sub ellen
# Navy vs. Air - Str dmg - Increasing this will increase STR damage air unit takes from naval units [multiplier]
0.2 #0.04
legyen 0.4, mert jelenleg pl NAVok nem igazán sérülnek
# AA to Air - Str dmg - Increasing this will increase STR damage an air unit takes from province AA [multiplier]
1.0 #1.0
legyen 2
# Tactical Bombardment - Chance for attacking bombers to hit the most damaged (for Ground Attack mission) or the most disorganized (for Ground Support mission), but still above 0 ORG land unit. Otherwise a random land unit is targeted. 100 - THIS = chance to hit a random unit. Don't use fractions!
50 #50
legyen 10, az valószerübb
# ORG regain [army] - Out of supplies modifier. Used when out of supplies. Used as Multiplier when greater or equal to 0.0. Used as flat hourly ORG loss when negative
0.6 #-0.05
legyen megint -0.05, ahogy vanilia ban is és memben is.
# ORG regain [army] - Moving modifier - Used when the land unit is moving (not retreating!) to another province. Used as Multiplier when greater or equal to 0.0. Used as flat hourly ORG loss when negative (and not out of supply)
0.1 #-0.02
legyen megint -0.05, ahogy vanilia ban is és memben is.
# Land and Coastal forts damage modifier for every 100 STR points of attacking units, hourly applied.
0.00021 #0.00042
legyen megint 0.00042, vagy még tán több is?
# Max damage Land and Coastal forts could take per hour in combat.
0.002 #0.01
legyen megint 0.01
# Do not start producing any new units when more then THIS percentage of the total IC is needed to supply existing units (0.0 to 1.0; 1.0 = 100%, disabled). Enabling this will encourage AI to build more IC when this ratio is exceeded.
0.25 #1.0
legyen 0.6, sajnos láttam román AI-t iparositásba kezdeni 42ben

# Organization regain bonus for units on friendly soil cap.
1.3 #1.2
legyen megint 1.2

# ORG regain [army] - Friendly soil modifier. Used when the unit is in province owned by a friendly nation. Multiplier
1.3 #1.3
legyen 1.2

# ORG regain [army] - Main modifier - higher this is, faster the ORG regain would be. Multiplier
1.0 #0.75
legyen 1.1


EGYSÉGEK

armor:
39-estől kezdve plusz HA
39 1
41 2
43 3
45 4

sebesség végig 16, esetleg moderneknél 18
air vulnerability 10 (alig sérülnek most)
41'től 75mm, szóval oda kéne plusz SA
legyen minden 41 és utáni modellnél +1 SA

CAV
'42 mech CAV speed 15-re.
air vulnerability 12
GAR
nem lehet átupgradelni semmivé! UK védelmi képessége ettől még megmarad,

MIL
nem lehet átupgradelni semmivé UK nem tud 200 infet 41-re.
sebesség 5, morál -10

MECH:
ha lehet elörehozni időben 41re és 44-re és 39es mot tol függővé tenni
speed 16 később lehet 17
air vulnerability 10
HA +2 már az első modellre (mert jelenleg annyi mint mot- holott ennek volt saját tankzászloalja, de minimum stug és JPz)
aztán +3, majd +4 HA később
+1 AA mindegyikre

MOT:
speed elöször 16 aztán 17 és 18
35 mot -1 HA (tech különsbég most nem látszodik a tüzerőn)
39es mot kapjon +1 SA-t
air vulnerability 10

BRIGÁDOK:

DIV AA brig:
AA +1 AA a 36osra
AA +2 AA a 42 esra
3 a továbbiakra
suply +0.1 mindre
manpower 1.5
equipment = { manpower = 1500 horses = 680 anti_air = 64 }
igazából szinte mindegyik brigád manpowerét csökkenteni kéne, de ez most csak opcionális

ENG
suply +0.2
'30: -1 DEF vulner

'39: +1 SA -1 DEF vulner
'45 és utánna: +1 SA és -2 DEF vulner

HEAVY TANK:
speed cap legyen 11 aztán később max 13
'39 +1 SA
'41 +1 HA és +1 SA
'43 +3 HA és +1 SA
'45 +5 HA és +1 SA
és igy tovább

MEDIUM ARMOR:
speed cap legyen 16 aztán később max 18
'28 -1 HA speed cap 12
'34 -2 SA speed cap 14
'39 -1 SA speed cap 14
'41 +1 HA és +1 SA speed innen 17
'43 +3 HA
'45 +5 HA
és igy tovább

AC:
off és def vulnerability mindenhol -1 agy -2
speed cap elején 14 36 től 18
'42-től plusz 1 SA

TD:
speed cap 16 késbb 17
+0.1 suply mindegyikre később lehet több is
'40: minusz 1 def vulnerability és +1 HA
'42 minust 3 def és minusz 1 off vulner és plusz 3 HA
44től pedig minusz 4 def és minusz 2 off vulner plusz 5 HA

AIR:

STR: '39 től jelentős Str attack érték kb +30 % vagy még több
CAS: vulnerability 25-30 , de lehessen rá ESCF-et tenni, NAVAL attack +1 vagy 2
NAV: -1 NAVAL Attack
INT '42 +1 AA
FGT '43 +1 AA
torpedo legyen drágább! mert most egy vicc
hajo AA löjön nagyobbakat későbbi szinteken
Seaplane ne növelje a range-et
ASW: +1 sub attack













Users browsing this topic
Guest


Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Powered by Yet Another Forum.net version 1.9.0 (NET v2.0) - 10/10/2006
Copyright © 2003-2006 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Copyright © 2005-2007 Daniel "Lord Ederon" Scibrany. All rights reserved.